Vårvarme – utsatt

Mens jeg venter på varmen så fortsetter jeg gjerne med å pønske ut nye modeller i ull og alpakka! Jada, posen med gensere som ble kasta ut av skapet står fortsatt borti kroken, men jeg kan ikke la være å lage nye ting, det er jo så artig 🙂 

Her er siste par ukenes produksjon: 

Drapert genser…

 

Og en blå genser med gråmelerte ermer og detaljer her og der…

   

Og etter dette var det på tide å rydde litt i garnlageret, og nå skal rester av sportsgarnet ut, det blir Granny squares, heklet etter Arne&Carlos metode. Veldig lurt å slanke lageret nå som det igjen er salg på ullgarnet til Drops! 

  Og ute ser det ofte slik ut, voldsomme byger som plutselig kommer og går, det er grått og mørkt og lyst på samme tid, og regn og hagl… Men jeg koser meg inne 🙂


Nei nå skal jeg finne meg noe frokost og fortsette på handlekurven hos Strikkepikene,  hihi…!

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

