Ekskursjon

Jeg må jo fortelle at jeg var på en ekstra trivelig jobbreise her for et par uker siden, til the UK! Vi skulle besøke en viktig leverandør som holder til i Edinburgh. Etter at dagens møte var gjort skulle man et sted og spise middag. Møtet hadde dratt ut på tid, og det var dessverre stramt tidsskjema for å kikke seg rundt, men takket være sjefen som var godt kjent og kunne fortelle litt, fikk jeg da et lite inntrykk likevel. Utrolig flott by må jeg si, og så deilig å ha et sånt sted nesten for seg selv. Det var ingen turister å se noe sted, noe jeg vil anta ikke er greia om man reiser dit på sommeren.

Dette våknet jeg til (utsikt fra rommet på Apex grassmarket Hotel) man har sett verre…


Og dette var frokosten! Jepp, jeg har spist blodpudding og haggis til frokost 😀 Haggis var den brune guggen nederst. Smakte sau og hadde en myk og rar konsistens. Ble ikke en ny matfavoritt dessverre..

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

