Fredag, kosekveld

Jeg var så heldig at jeg ble invitert på AfterWork i «Sticky Tentacles Bryggepub og Myseri» når arbeidsdagen begynte gå mot slutten i dag. Dette er et arrangement som går av stabelen helt plutselig og uten forvarsel 🙂 Arrangementkomiteen består av min kjære, og det hele foregår altså da i en hule av et ultrakoslig rom i kåken vår (tilfeldigvis også er kjent som min kjæres musikkrom). Det ble servert blant annet den utmerkede Sunshine Pale ale som ble brygget her på nyåret, og  nydelig småmat i form av brød, ost, oliven, fetaost, coctailtomater, serranoskinke, morr, omelett, chips og dipp 🙂


Kåken var forøvrig også shinet og klargjort for helg, og nå som man har forflyttet seg over i «salongen» så blir det mer smaking av gode drikker, lytting gjennom diverse flotte skiver og strikking som står på planen! Fantastisk fredag altså.

Jeg har hentet fram de hvite garnrestene og har begynt å sette sammen det jeg håper kan bli en litt anderledes genser. Vi får se!

Kveldens soundtrack tror jeg må bli Abbath sitt soloalbum med samme navn. Wow!


Dette innlegget ble publisert i Livsstil, Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

