Armstrikk

 

Jeg ryddet i kurvene med skjerf og luer før jul, det hadde fylt seg veldig opp av egenproduksjon og det var mye der jeg ikke brukte. Jeg tok meg bryet å rekke opp en mengde halser og smale skjerf, lagd av tykt garn på tykke pinner. Resultatet av denne aktiviteten ble jo store nøster opprekkgarn jeg først ikke visste hva jeg kunne lage av, og angret bittelitt på det jeg hadde gjort…. men her om dagen så slo det meg – Armstrikk!

Så nå har jeg nytt pledd i sofaen og nytt skjerf som matcher den nye favorittvesken! Så nå er jeg glad jeg tok fatt på oppgaven (og så har jeg bedre plass i kurvene til nye skjerf og påfunn).

Armstrikk lærer man seg lett av å søke på YouTube 🙂


Og et nytt pledd/overkast i grått og Orkanger ble det også. 

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

