Sykurs

Egentlig skulle jeg vel beklaget at det er år og dag siden siste bloggoppdatering, men det gidder jeg ikke. Det går i rykk og napp, og hadde det ikke vært for dagjobben så hadde jeg sikkert både skrevet mer og laget mer å skrive om, så det får heller være. Liker dagjobben min jeg, selv om den kræsjer med den tiden på døgnet hvor jeg er mest kreativ, opplagt og energisk.

Men det var ikke det jeg skulle skrive om. Jeg var nemlig på sykurs forrige helg, og det må jeg si var vitamininnsprøytning! Endelig har jeg lært meg å sy noe, nå kan jeg sy enkle skjørt, og ikke bare late som 😉 Jeg må på det varmeste anbefale alle som går og tenker på at det hadde vært morsomt å sy noe selv, å gå på kurs hos Mari Melilot og hennes superflinke medsammensyerske Tone Carlsen. De har kursvirksomhet i Mange Vranges Sømskole, midt i Oslo sentrum, og jeg anbefaler kurs hos dem på det varmeste. Tone selger også klær på den kjempefine butikken Lucky Buttons på Grünerløkka.

Her er mitt første syprosjekt:

 

Dette innlegget ble publisert i Søm. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

