Don’t knit it if you don’t mean it

Jeg er så inderlig TRÖTT og lei av meg selv, og det faktum at jeg ALDRI lærer. Jeg kan ikke strikke, og jeg vet det. Likevel så går jeg i gang med det ene teite prosjektet etter det andre, og driter meg ut gang på gang. Jeg har denne hersens strikkebloggen, og når jeg oppdaterer den sånn circa  annethvert år, så velger jeg jo ikke å vise fram de verste prosjektene, så for omverden kan det jo virke som jeg har både peiling og en plan for det jeg driver med, men der lurer jeg alle sammen! Ha ha..! Se her for eksempel, en idiotisk vest som får fram det verste på min figur! Ja, det gikk tomt for garn også underveis! Og bare vit det, at løst rillestrikket ikke er flatterende for pæreformede damer (det vet sikkert alle som kan strikke!): Jeg blir SÅNN når jeg ser meg i speilet!

Men katta har nå i alle fall fått et nytt liggeunderlag – IGJEN.


Mitt ønske for hobbyåret 2012 skal være at det blir litt færre kattetepper…

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

4 svar til Don’t knit it if you don’t mean it

  1. Linda sier:

    Hihi, morsom du 🙂 blir i godt humør av å lese innlegget ditt, det skal du vite 🙂 og jeg må nu si at jeg syns det du har lagt ut her på bloggen er riktig så fint jeg, og du må jo ha litt peiling for å få til disse plaggene dine 🙂

    🙂 En riktig god helg til deg 🙂

  2. snomus sier:

    hmm… velvel… jaja… takk skal du ha, jeg tar det med meg i ryggsekken! …og god helg til deg også 😉

  3. Hihihihi artig innlegg 🙂
    Ehhhh…. men JO!!! Du kan strikke!!!
    Ref to fantastiske vinhøner i drammen 🙂

Legg igjen en kommentar

