Møt Stilige Olga

Kjøpte den siste boka fra Tone Finnanger nå i sommer, det var mitt første møte med Tildas verden. For noen flotte ideer, for noen skjønne skapninger hun lager! Jeg måtte jo selvsagt lage en av englene hennes, og gikk på Panduro og kjøpte et gjør-det-selv-sett. Men fordi jeg kjenner meg selv, så ville jeg øve litt først og ikke risikere ødelegge noe fint og dyrt noe (som jeg skrev, Panduro…) så jeg tok tak i en bunke med de siste innkjøpte bomullstoffene fra Stoff&Stil-salget, og gikk løs på oppgaven med lyst og mot! Nå har jeg fått en ny venn, en eldre gråhåret engledame dette, lurer på hva hun har på hjertet 😉 Det MÅ jo komme en Rock’n’roll engel også etterhvert… Pønske…

Dette innlegget ble publisert i Søm. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

