vet ikke…

…hva man setter som overskrift når man ikke har blogget på en evighet og bare tenkte sette inn en post for å si at man fortsatt lever. Men, sånn er det altså. Det er evig lenge siden siste oppdatering, og årsaken til det er egentlig bare at man ikke har tatt seg tid. Jeg fikk en liten nedtur på strikkefronten da jeg hadde laget tre ting som det bare ikke ble noe skikk på… Ikke har jeg vært inspirert til å sy snömuskjoler heller. Men; jeg venter bare på en ny driv, og det kommer nok. Nå skal jeg bare roe litt ned til neste inspirasjon kommer. En av årsakene til lite blogging, og relativt lite kreativt virke, er at man har startet opp som forhandler av Aloe vera baserte drikker og kremer, noe som må sies å ha tatt mesteparten av ledig tid.

Men noe har man laget, det ble for eksempel støpt tre creme faiche-lys her forrige helg… det er bare gamle lysestumper som er smeltet om, og støpt i sånne kjekke creme fraiche-beger 🙂 Så her ser man resultatet av x-advent og x-jul.

Og så har jeg laget urtepotter av hermetikkboks og voksduk:

Og så har jeg sydd vesker. Opptil flere, faktisk. Kjøpte et mønster fra en dame som har butikk på Etsy, et kjempefint veskemønster synes jeg, som jeg ser for meg jeg kan variere uendelig masse i farge og uttrykk! Er allerede i gang med flere…

Dette innlegget ble publisert i Søm. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

