nytt kuldesjokk ventes

Media er jo så glad i å bruke kraftige ord når de melder om ting, og kulden som satte inn i starten av november har jo ikke gått upåaktet hen. Nå skal det bli enda kaldere enn noen gang så langt her i Oslo, visstnok, så da fikk jeg ideen til å sy ny fleecekjole 🙂 Blir jo litt lei av å kle seg i tjukke lag hver gang man skal ut døra, skader jo ikke å ha noe nytt å slenge på seg! Denne er i tjukk fleece, ikke microfleece som sist da jeg gjorde forsøk med den slags kjolesøm. Så dette ble varmt ja! Blir nok god å ha utover vinteren. Men jeg lurer på jeg, hva VG og Dagbladet skal si nå som det er «Dødskulde» når det er minus 12 over lengre tid; hva da når det blir minus 18 og 20 og sånn? Blir det Dødssjokkkulde? Merker jeg får litt frysninger av å lese det ordet i hvert fall.

  

Dette innlegget ble publisert i Søm. Bokmerk permalenken.

3 svar til nytt kuldesjokk ventes

  1. cathrine sier:

    For en genial idé! Og så flink du er!

  2. snomus sier:

    Takk 🙂 veldig enkelt mønster fra stoff og stil, god basis, og så har jeg designet hette og framsiden selv. Morsomt 🙂

  3. Therese sier:

    Kjempefin kjole! Akkurat en sånn som jeg ønsker meg, jo 😉 Du er så flink!

Legg igjen en kommentar

