Favorittverktøy

Må bare vise dere hva som noen av mine absolutte favorittsaker: Med dette her får jeg gjort nesten hva de enn skal være av justeringer, fiksing og montering. Tror jeg har en av disse sakene framme nesten daglig 🙂

Skrumaskinen er virkelig gull verd. Skrujernet er vendbart; stjerne og flat på hver sin side. Flatjernet er ypperlig til å fjerne stearin med… Avbitertanga tålte å klippe av en ledning med strøm i, ble bare litt svartere, den er ikke så skarp lenger men kan håndtere alle slags muttere, og dra ut spiker, og klemme fast ting… meterstokken må man ha tilgjengelig titt og ofte… kan også brukes til å måle strikketøy.  Kniven er en skikkelig allrounder, kan brukes til å meisle, hakke, spikke, pirke og grave med. Hammern er hammern. Egentlig foretrekker jeg en skikkelig snekkerhammer, men den jeg har er litt lealaus i skaftet, så jeg tyr til den lille nusselige sånn i det daglige. Tekoppen er tekoppen. Veldig viktig uansett. Den nye citrus-teen til Lipton er årets favoritt.

Dette innlegget ble publisert i Diverse. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

