Der satt’n

Med referanse til innlegg for noen dager siden og den enooorme boleroen jeg strikket og måtte rekke opp igjen… Jeg er ikke god i matte, men jeg klarte da å regne ut hvor mange masker jeg måtte legge opp for å få den størrelsen jeg ville ha. Så det gikk til slutt, men hadde jeg bare gjort den øvelsen først…? Hadde ikke kjedet meg så mye da! Det er jo litt kjedelig å strikke den samme tingen på nytt… :-/ Men, en varm, pen, deilig bolero ble det, og nå har jeg garn til overs! Lurer på om jeg kanskje må lage noen armevarmere, hehe… for det hadde vært veldig godt med lange armer på denne…

 

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

3 svar til Der satt’n

  1. cathrine sier:

    Den var fin! jeg vil gjerne ha oppskrifta. jeg trenger en slik en til å ha over ermeløse kjoler osv. Holder på med en topp til meg selv og det ser ut som om den kanskje blir i største laget, hvis den blir det vil jeg bruke det garnet til en bolero heller.

  2. snomus sier:

    Hei! takk for det! Mønsteret sto i Allers i uke 41, jeg kan sende det til deg 🙂

  3. Rea sier:

    Nydelig.

Legg igjen en kommentar

