flere forsøk

Jeg har aldri lært søm sånn etter boka, med unntak av noen få kurskvelder i lappesøm. Men når det gjelder klær, har jeg ennå til gode å lære det meste. Men litt har jeg skjønt, og det lille jeg lærer har jeg tatt med i sensommerens prosjekter med å sy kjoler. Enkle, a-fasong kjoler i fleece, jersey og i velour… Det kommer seg, med litt prøving og feiling. Spennende dette:-) Har benyttet et enkelt kjolemønster fra Stoff og Stil-

Denne er sydd etter en annen kjole jeg hadde i skapet, bretta flatt ut og tegna omriss etter beste evne. 

Dette innlegget ble publisert i Søm. Bokmerk permalenken.

2 svar til flere forsøk

  1. Ragnhild EA sier:

    Den lille fuglen er noe av det mest gjennomført vakkert jeg har sett på en kjole …

  2. lillesøssa sier:

    nu syns æ du e treg å oppdater bloggen din søssa:) æ veit at du driv på me div håndarbeid og matlaging:)

Legg igjen en kommentar

