Ny veske!

I serien Gjenbruk av ting og tang, som tydeligvis har vært denne feriens store tema, har jeg nå kommet til veskedesign… Jeg kan ikke få nok vesker. I følge Mannen er det en vrangforestilling, og noe jeg burde prøve å få hjelp til, men nok om det. Jeg bytter ofte, og det fine med å kunne strikke litt og sy rette sømmer, er at da kan man lage vesker selv.

Her har jeg tatt tak i noen gardiner, deler av et uferdig heklet prosjekt, en uteduk til innsiden, og litt annet smått, og resultatet ble en fryktelig romantisk, ganske stor veske, som jeg gleder meg å gå tur med! Den er nusselig i all sin blåhet, akkurat litt sånn sentimental blå som jeg føler meg nå som ferien går ubønnhørlig mot slutten, og slett ikke ble fylt med bading og soling, og ikke en eneste softis, og definitivt altfor mye regn.

(samme veska altså, bildene ble bare litt ulike)

  

Dette innlegget ble publisert i Søm. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ny veske!

  1. veskebloggeren sier:

    Vesken din er spennende og annerledes! Fin kombinasjon ab hekling og sydde stoffer =)

  2. snomus sier:

    tusen takk! dette var en prototype, og jeg er allerede i gang med nr 2 i samme stil.

Legg igjen en kommentar

