Artig gjenbruk

Noe av det jeg arvet i sommer har jeg faktisk laget noe av, og her synes jeg at jeg har lykkes i å kombinere det praktiske og det romantiske 🙂

Første produkt ut er flott 100% gjenbruk. Her har glidelås, gardiner og kåpestoff (?) og en ekte håndbrodert kaffeduk kommet til nytte, og av det har jeg sydd fine mapper for å samle småting man har i veska. Veldig praktisk. De måler 18*15 cm og er stødige og fine, om enn rustikke i utrykket.  Koster 120 pluss porto. Oppgi om du vil ha den med gult, grått eller brunt glidelås. Send mail til laisve@online.no

 

 

Dette innlegget ble publisert i Søm, Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

