Pinnemapper, versjon 3.0, minst…

Nå tror jeg endelig…! jeg er i mål hva angår Den Optimale Strikkepinneoppbevaring. Puh! Det tok sin tid, og krevde sine ømme skuldre, men nå er den her: Snömus Pinnemappe ™. Vesken har 10 lommer og står støtt og fint når det er pinner i den, og det er masse plass nedi til ting og tang… Nå skal jeg bare finpusse teknikken vedrørende glidelåser… Mappen er sydd i et stødig ytterstoff (uteduk fra KID interiør) og foret med et sprekt mønstret bomullstoff fra Stoff og Stil… Pynten på utsiden er knapper fra Panduro.

   

Dette innlegget ble publisert i Søm. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Pinnemapper, versjon 3.0, minst…

  1. Marit sier:

    Den var kjempefin. Mye finere enn boksen jeg har som er kjøpt på ChlasOlsson, som egentlig er ment for spiker og sånn… :). Til rundpinner bruker jeg en liten Bjørn Borg-pose som det har vært en boxer i..hehe..

Legg igjen en kommentar

