Fått pakker i posten i dag

Det tok ikke så veldig lang tid fra jeg sa at NÅ skal det ikke handles mer garn!! …til jeg begynte å abonnere på garnpakker (*blush*)… men det er søte små pakker dette, med akkurat nok garn til at man kan strikke en eller flere enkle modeller, og parallelt få testet ut nye garnkvaliteter, og farger man kanskje ikke helt ville endt opp med å kjøpe selv (men likevel fine farger). Det er Svanhilds Quilteri som tilbyr garnabonnementet jeg ble fristet av. I dag fikk jeg seks nusselige nøster Alpakka og Drops hefte nr 118. Dette skal jeg fortsette med en stund tror jeg.

Noe jeg ikke er helt sikker på at jeg skal fortsette å abonnere på, er Scrapbookpakker fra Creative club… Jeg er dessverre nesten helt sikker på at jeg ikke kommer til å bli noen scrapper… Når jeg ennå ikke har satt inn bildene fra bryllupet for snart to år siden inn i noe album, så er det vel et tegn på at det kanskje ikke skjer. Jeg har på en måte lyst til å gjøre det, men jeg tar meg ikke tid. Prosjektet virker ganske håpløst. Men kanskje jeg hadde kommet i gang om jeg ramlet innom et kurs en gang, sånt pleier å hjelpe på for å komme i gang med noe. Så vi får se. Jeg er nå ikke særlig glad i bilder, men bryllupsdagen bør vel for syns skyld settes litt ordentlig i en album.

Dette innlegget ble publisert i Diverse. Bokmerk permalenken.

3 svar til Fått pakker i posten i dag

  1. Ruth sier:

    Hei. Nei, skråtak er noe møl. Enmå ha spesielle rygger for å fikse dem. 🙂

    Koselig at du la igjen en kommentar for så fikk jeg meg en tur innom bloggen din også. Og da måtte jeg stikke innom den gamle bloggen din mens jeg nå var her.

    Den vinhøna var bare så kjempemorsom. Brukte du mønster nå du strikket den eller? Gøyal.

    Håper du får en fin uke.

    • snomus sier:

      åjada, den er strikket etter sandnes sitt mønster, men jeg har endret på noen punkter. Den høna har fått så masse oppmerksomhet, det er en fryd å ha henne i hus 🙂

  2. Ragnhild EA sier:

    Snömus har strikket vakre og nyttige lester til sin svigermor, som har vakt stor glede i det svigerforelderske hjemmet. Tusen takk!

Legg igjen en kommentar

