Planleggingsdag

«Uten Biola stopper kroppen», kanskje det kunne blitt Tines neste slagord? hehe… det er i alle fall det som er i drammeglasset. Skal ikke si det IKKE har vært en Dry martini oppi det glasset tidligere, men nå er det uansett melk det går i.

Man legger planer for tida, skal få slanka bort litt av garnlageret. Kanskje man også kan produsere nok ting til at det kan bli gaver, eller varer til salgs, med tid og stunder.

I tillegg til disse planene så er det snart på vei en ny pakke fra Stoff og Stil i posten, da skal man igjen prøve seg på kjolesøm.

Jeg har mange deilige hobbybøker, og fra tid til annen ligger de i store stabler i sofakroken, og jeg blar og blar! Det er selvsagt mye det ikke blir noe av, sånn er det, men likevel er det utrolig gøy å ha mange slike bøker 🙂

I dag må jeg innrømme det var en heller tvilsom dag på jobb. Ikke så mange som merket hvor tvilsom jeg mente den var, håper jeg, men det var en skikkelig tøysedag. Man sto sikkert opp med feil fot, kom avgårde litt sent, andre ugreier oppsto på veien (ikke så mye som skal til for å frustrere undertegnede), og den langvarige kosepsykosen med Det tapte Symbol på iPod var ferdig i går, så i dag var det å flakke formålsløst gjennom noe musikk inntil jeg stoppet på ny lydbok. Men man kommer jo ikke i gang med ny historie sånn på flate øyeblikket, nede på perrongen, tidlig en morgen. Så man kom på jobb med en urolig mine. Ingen jubelstemning når man logga inn, kan man jo si, mailer fra folk som skal ha noe, dårlig med kaffe var det, og så videre og så videre. Møter i fleng, og nye dystre utsikter til nye krav som stilles en stakkar. For en kreativ dame som har tankene på andre ting enn «Kundene» noen ganger så kan dager som dette ta på. Derfor var det ekstra godt å komme hjem i dag, og heldigvis hadde vi lagt opp til en av mine favorittmiddager, så det tok ikke så lang tid før humøret steg. Hva det var?? Det var stekte fesk-kak med tomat og chilibønner.

Dette innlegget ble publisert i Strikking. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

